JUDITH TAKENS

HRM met de focus op mogelijkheden

Judith Takens geeft met haar nieuwe bedrijf een menselijke kijk op werk. Een aanpak waar de positiviteit van af spat.

Vraag

Ontwikkel een merk dat past bij de filosofie van loopbaanadviseur Judith Takens: Ze gaat uit van mogelijkheden van mensen. Kijkend naar wat ze kunnen en wat ze blij maakt in hun werk. 

Ze wil mensen in beweging brengen en meer zelfvertrouwen geven, zodat ze weer geloven dat hun doel haalbaar is. 

Resultaat

Het resultaat is een merk dat past bij haar manier van werken. Verfrissend, sympathiek en vooral heel menselijk.

Om Judith Takens stevig op de markt te zetten is een campagne ontwikkeld, aansprekend voor haar doelgroep, met een warm en pragmatisch karakter.

Van concept to logo

Landingspagina en poster
Landingspagina voor een solicitatiecursus

Deel dit project

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Ja, mijn merk wil ook AnGOAn!